Miért nem engedjük el a bevizsgálás-árajánlat díját?
Nos azért, mert szerintünk ez átverés.
Egy általános szerviz során az alábbi munka folyamatok kerülnek elvégzésre:
- Munkalap készítés, az ügyfél által elmondott hibák leírása
- A gép megbontása, hiba jegyzék készítése, az alkatrészek, munkák összeírása,
- Árajánlat leadása telefonon/sms-ben/e-mailben
- A gép megjavítása
- A gép karbantartása ( ha kéri az ügyfél )
- A gép tesztelése ( összes funkció kipróbálása, próba padon járatás )
- A gép összeszerelése
- Elkészült gép kiadása, számlázás
Ha nem kéri a javítást, akkor csak a piros betűs munkafázisokat végezzük el. Ez az árajánlat nevű szolgáltatás, és fél munkaóra a díja.
Ha az ügyfél kéri a javítást, akkor a "piros" munkafázisok szerves részét képezik a javítási folyamatnak, hiszen a gépet szét kell szedni, és össze is kell rakni, akár megjavítottuk, akár nem, és az adminisztráció is megtörténik ! "Árajánlat" nevű tételt pedig nem túl elegáns szerepeltetni egy megjavított gép munkalapján csak azért, hogy el lehessen engedni !