Az ügyfél, és gép nyilvántartásról

Nagy hangsúlyt fektetünk a pontos ügyfél, és gép nyilvántartásra, mivel ez a kölcsönös bizalom alapja.

Ehhez egy speciális szerviz programot használunk, amivel minden behozott gépet nyilván tartunk. Ezzel a programmal nyitunk munkalapot, melyre rögzítjük a hibákat, a hiányzó tartozékokat, az esetleges különleges igényeket. A kávéfőző átvételéről elismervényt adunk. Minden gépnek eltároljuk a "történetét" ( korábbi szervizek, felhasznált alkatrészek )

 

Fontosnak tartjuk az ügyfél tájékoztatását a szerviz folyamata során az egyes fázisokról. Ezek az alábbiak lehetnek:

  • A feltárt hibák egyeztetése, ha jelentősen eltér a munkalapon felírtaktól
  • Árajánlat leadása a hibák feltárása után
  • Egyeztetés a váratlan, rejtett hibák miatti költség növekedésről
  • Értesítés a gép elkészültéről