Az egyik legelterjedtebb széria.
Nagyon kedvező volt az újkori ára is, és használtan is jó áron hozzá lehet jutni.
Ehhez képest üzembiztos, jó kávét főző gépek.
A kivehető főző egység itt fokozottan komolyan, kötelezően kiemelendő, és elmosogatandó. És ez még kevés, mert a főzőegység mögötti lefolyó csatorna meg szokott telni a mellé hulló kávéval, és ledugítja a lefolyót. Ennek az az egyetlen látható következménye, hogy a gép alatt állandóan víz lesz.
És ez már megint annak a fránya, szana-széjjel szóródó kávénak köszönhető:)
Itt érdemes szóba hozni a HAJTÓMŰvet.
Nem tudni miért a legkisebb gépen adták a legnagyobb szabadságot a daráló beállításában, de az biztos, hogy nem kevés hajtóműnek törött bele a foga a túl nagy szemű, és túl sok darálékba.
Kazánja a kezdetekben aluminiumból volt, nagy, és sok vizet tároló szerkezet volt.
Fenti tulajdonságai miatt a vízkőmentesítés nem lehetett hatékony a nagy mennyiségű lerakódás miatt. Később Uniós előírások miatt áttértek az acél cső kazánokra, melyek ugrásszerű minőség javulást hoztak a vízrendszerben.
Vízkőoldó programról túlzás beszélni, egy bizonyos adagszám után világít egy piros lámpa, ami a vízkőmentesítés szükségességét jelzi.
Ügyesebb/képzettebb felhasználók ezt a jelzést egy hosszú gőzgomb nyomással törlik, hogy aztán jó alaposan, menthetetlenül leduguljon a cső kazán.
Egy általános "szerviz" bruttó 7-15 ezer forint között van. Ezért a teljes vízrendszer ki van savazva, új tömítésekkel összerakva, főző egység felújítva, daráló bekalibrálva.