Új jelszó kérése

Miért nem engedjük el a bevizsgálás-árajánlat díját?

Nos azért, mert szerintünk ez átverés.

 

Egy általános szerviz során az alábbi munka folyamatok kerülnek elvégzésre:

  1. Munkalap készítés, az ügyfél által elmondott hibák leírása
  2. A gép megbontása, hiba jegyzék készítése, az alkatrészek, munkák összeírása,
  3. Árajánlat leadása telefonon/sms-ben/e-mailben
  4. A gép megjavítása
  5. A gép karbantartása ( ha kéri az ügyfél )
  6. A gép tesztelése ( összes funkció kipróbálása, próba padon járatás )
  7. A gép összeszerelése
  8. Elkészült gép kiadása, számlázás

 

Ha nem kéri a javítást, akkor csak a piros betűs munkafázisokat végezzük el. Ez az árajánlat nevű szolgáltatás, és fél munkaóra a díja.

Ha az ügyfél kéri a javítást, akkor a "piros" munkafázisok szerves részét képezik a javítási folyamatnak, hiszen a gépet szét kell szedni, és össze is kell rakni, akár megjavítottuk, akár nem, és az adminisztráció is megtörténik ! "Árajánlat" nevű tételt pedig nem túl elegáns szerepeltetni egy megjavított gép munkalapján csak azért, hogy el lehessen engedni !

 

Webáruház készítés
argep.hu