Új jelszó kérése
Kategóriák
Fizetési megoldás
Szűrés
Alternatív beszerzési forrás
TOP termékek

Az ügyfél, és gép nyilvántartásról

Nagy hangsúlyt fektetünk a pontos ügyfél, és gép nyilvántartásra.

Ehhez egy speciális szerviz programot használunk, ami minden gépnek kartont nyit. Ebben a kartonban megtalálható az összes korábbi javítás, és alkatrész felhasználás. A gép átvételekor munkalapot nyitunk, melyre rögzítjük a hibákat, a hiányzó tartozékokat, az esetleges különleges igényeket. A kávéfőző átvételéről elismervényt adunk. 

 

Fontosnak tartjuk az ügyfél tájékoztatását a szerviz folyamata során az egyes fázisokról. Ezek az alábbiak lehetnek:

  • A feltárt hibák egyeztetése, ha jelentősen eltér a munkalapon felírtaktól
  • Árajánlat leadása a hibák feltárása után
  • Egyeztetés a váratlan, rejtett hibák miatti költség növekedésről
  • Értesítés a gép elkészültéről

 

 

 

Webáruház készítés